Погоджені процедури (операційна перевірка)
Погоджені процедури (операційна перевірка)
Погоджені між аудитором і Замовником процедури перевірки здійснюються з метою задоволення інтересів Замовника стосовно дослідження інформації з окремих питань.
Метою завдання з погоджених процедур є виконання тих аудиторських процедур, які були узгоджені між аудиторською фірмою та Замовником, а також надання звіту про фактичні результати.
В межах погоджених процедур можуть виконуватись такі аудиторські послуги:
1. Перевірка правовстановлюючих та внутрішніх документів: - експертиза установчих документів;
- перевірка наявності та дотримання ліцензій, дозволів на здійснення відповідних видів діяльності;
- експертиза внутрішніх нормативів та положень.
2. Перевірка окремих питань бухгалтерського обліку: - нематеріальних активів;
- основних засобів;
- фінансових інвестицій;
- інших необоротних активів;
- запасів;
- коштів і розрахунків (в т.ч. з дебіторами, кредиторами та підзвітними особами);
- власного капіталу;
- доходів, витрат (в т.ч. порядку калькулювання собівартості продукції ) та фінансових результатів.
3. Перевірка іншої інформації щодо фінансово-господарської діяльності підприємств та фінансових установ: - операцій з валютними цінностями;
- фондових операцій;
- інших комерційних операцій;
- порядку відображення касових операцій та організації готівкового обігу;
- організації системи документообігу;
- обліково-операційної роботи банківських установ;
- оцінка формування обов’язкових резервів і фондів, тощо.
4. Перевірка розрахунків з бюджетом: - визначення податків, зборів, платежів, платниками яких відповідно до законодавства є підприємство з урахуванням встановлених пільг;
- перевірку правильності обліку податків (зборів, платежів) та заповнення податкових звітів;
- перевірку повноти та своєчасності сплати податків.
При виконанні аудиторських процедур перевірці можуть підлягати всі або окремі податки, збори та платежі. |