Головна сторінка -
НовиниНовиниДивіться також: Затверджено нову форму декларації по ПДВ! Аудиторською палатою затверджено нову форми звітності №1-аудит (річна) «Звіт аудиторської фірми (аудитора) про надані аудиторські послуги» та Інструкцію щодо її складання! Вимоги, яких необхідно дотримуватися платникам податків при оформленні скарг. Мінфін затвердив Методичні рекомендації з бухгалтерського обліку нематеріальних активів Аудиторська палата застосовує стягнення до аудиторів В ДПА України запрацювала «пряма» телефонна лінія Роз'яснення питань подання та розгляду скарг на рішення органів ДПС (Лист ДПАУ від 09.07.2009 р. №14314/7/25-0017)7 серпня 2009 / Залишив(ла):Admin
Роз'яснення питань подання та розгляду скарг на рішення органів ДПС Лист ДПАУ від 09.07.2009 р. №14314/7/25-0017 Державна податкова адміністрація України з метою поліпшення роботи з розгляду скарг платників податків повідомляє, зокрема, таке. 1. Платник податків має право оскаржити податкове повідомлення-рішення, залишене без змін за розглядом первинної скарги, до вищестоящого органу ДПС протягом 10-ти календарних днів, наступних за днем отримання рішення ДПІ (ДПА), прийнятого за розглядом первинної скарги, а не за днем отримання податкового повідомлення-рішення на залишену без змін суму податкового зобов'язання, що оскаржувалася у первинній скарзі. 2. Якщо СПД має ліцензію на пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг, датою подання (надсилання) скарги платником податків необхідно вважати дату згідно з відбитком штемпеля, зазначену на квитанції (документі) про приймання (надсилання) скарги платника податків. 3. Скарга на постанову у справі про накладення адмінстягнення розглядається у 10-денний строк від дня її надходження до органу ДПС, правомочного розглядати скаргу. Рішення за розглядом скарги надсилається особі, яка подала скаргу, з повідомленням про вручення або вручається примірник рішення особисто цій особі. 4. Якщо у скарзі (заяві) платник не вказує адресу, на яку необхідно надіслати рішення (відповідь) на скаргу (заяву), але при цьому зазначає «юридичну» і «фактичну» адреси, орган ДПС здійснює заходи щодо з'ясування причин недотримання платником податків вимог пп. 1 абз. 4 п. 3 Положення та пропонує йому повідомити податковому органу адресу, на яку необхідно надіслати рішення за скаргою. Якщо здійснені заходи не приводять до позитивного результату, рішення про результати розгляду скарги (заяви) надсилається органом ДПС, що розглядав скаргу, на дві адреси - юридичну та фактичну, які зазначені у скарзі (заяві). Версія для друку Коментарів: 0 |
Вхід
Пошук у статтях та новинах
Курси валют на 21.11.2024
|