На головну сторінкуНаписати листаДодати в вибране  Аудиторські фірми Електронна база документів  Online - консультація аудитора
Аудит
Аудиторські фірми
Корисне аудиторам
Податки
Збори
Обов'язкові платежі
Бухгалтерський облік
Автоматизація
Головна сторінка - ПДВ -Відповіді на часті запитання по ПДВ

Відповіді на часті запитання по ПДВ


Дивіться також:
Чи має підприємство право на відшкодування ПДВ, якщо...
Чи передбачаються чинним законодавством штрафні санкції за часткову несвоєчасну сплату ПДВ, причому декларацію з ПДВ у податкову інспекцію подано своєчасно?
Чи може підприємство зменшити свої зобов’язання з ПДВ?
Чи може по...
балансову вартість при ліквідації основного фонду
Щодо поряд...


У зв’язку з перереєстрацією (відбулась зміна адреси підприємства) було здане Свідоцтво платника ПДВ (20.11.2008р.). Нове свідоцтво отримали з затримкою (20.12.2008р.), адже не вказали № офісу. До якого періоду ми мали можливість виписувати та отримувати податкові накладні зі старим № Свідоцтва?

12 березня 2009 / Залишив(ла):Admin / переглядів: 152


Відповідно п. 21 Наказу ДПА України від 1.03.2000р. №79 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», перереєстрація платника податку на додану вартість проводиться та Свідоцтво підлягає заміні в разі виникнення змін у даних платника податку на додану вартість, які стосуються ідентифікаційного коду ЄДРПОУ, реєстраційного (облікового) номера із ТРДПАУ та/або найменування (прізвища, імені, по батькові), та/або місцезнаходження (місця проживання) платника податку, та якщо зміни, не пов'язані із припиненням платника податку на додану вартість, крім випадків, визначених абзацом другим пункту 8 цього Положення, або відповідно до Порядку обліку такі зміни не передбачають зняття з обліку платника податку на додану вартість в одному податковому органі і взяття на облік в іншому. Для заміни Свідоцтва платник податку на додану вартість зобов'язаний у десятиденний строк після виникнення змін подати до податкового органу, у якому він перебуває на обліку, додаткову реєстраційну заяву з позначкою "Перереєстрація". До такої заяви мають бути додані Свідоцтво та всі засвідчені копії Свідоцтва. Податковий орган видає платнику податку нове Свідоцтво (за новим номером) замість старого в такому самому порядку, як і при реєстрації. При цьому дата реєстрації платником податку на додану вартість не змінюється, а датою початку дії нового Свідоцтва та датою анулювання старого Свідоцтва є останній день десятиденного строку від дня отримання додаткової реєстраційної заяви з позначкою "Перереєстрація". У період перереєстрації до початку дії нового Свідоцтва платник податку на додану вартість використовує реквізити старого Свідоцтва. За потреби орган державної податкової служби повертає платнику податку на додану вартість на цей період старе Свідоцтво та необхідну кількість засвідчених копій старого Свідоцтва із спеціальними записами про термін його дії: "Свідоцтво дійсне до <дата, що відповідає останньому дню десятиденного строку від дня отримання додаткової реєстраційної заяви>, запис зроблено <дата>". Запис у Свідоцтві та всіх засвідчених копіях Свідоцтва засвідчується підписом керівника (заступника керівника) органу державної податкової служби та печаткою.



Залишити коментар до «До якого періоду ми мали можливість виписувати та отримувати податкові накладні зі старим № Свідоцтва?»
Ім'я

E-mail



   Вхід
  Логин:
     Реєстрація
  Пароль:
    Забув пароль
  
   Пошук у статтях та новинах
 
   Курси валют на 25.04.2024
ВалютаКупівля
готівка
Продаж
готівка
НБУ
USD39,7539,8639,57
EUR42,7542,8942,29