Нова бухгалтерiя (комплекс бухгалтерських програм)

Розробник: фірма  «Земляничные поляны LTD», ймовірно, одна з перших українських розробників бухгалтерських програм. Фірму засновано в 1992 році (розробку програм розпочато ще рашіше - у 1989 році).

Якщо Ви перебуваєте в Києві, то все, що написано нижче, можете не читати - фірма пропонує безкоштовну послуга: співробітник фірми може приїхати за вказаною Вами адресою ( http://www.straf.kiev.ua/info/sviaz.shtml )  у зручний для Вас час, встановити тріал-версію, показати програми й вичерпно відповісти на всі Ваші запитання!

Бухгалтер купує програму, як правило, не для милування її інтерфейсом (хоча інтерфейс відіграє найважливішу роль у зручності використання програми й емоційному стані людини до кінця робочого дня), а для швидкого, і, головне, легкого одержання звітності по критеріях, що цікавлять. Вся робота програми, вся кропітка праця бухгалтера спрямовані саме на своєчасне одержання правильної звітності.

Комплекс програм "Нова бухгалтерiя, маючи продуманий, ясний і зручний інтерфейс, за яким заховані Нові Стандарти Бухгалтерського Обліку (лиха абревіатура "НСБО"), готовить звіти моментально. Причому звіти як стандартні, так і довільні - для цього не потрібно бути програмістом, вони створюються в... Ворді або Екселі (MS Word, MS Excel).

Комплекс програм "Нова бухгалтерiяпідтримує звичну для бухгалтера послідовність ведення операцій, що відповідає новим бухгалтерським, податковим і фінансовим стандартам. У ньому реалізовані такі можливості:

  • обмін інформацією із системою електронних платежів " Клієнт-Банк";
  • одержання інформації на рівні проводок у баланс підприємства із зовнішніх систем з формуванням вихідних форм у вигляді RTF-Файлів (MS Word);
  • розмежування прав доступу до інформації й просунуте адміністрування користувачів при доступі й роботі із програмами;
  • вивід необхідної інформації, (у тому числі у вигляді таблиць MS Excel).

Комплекс програм "Нова бухгалтерiя має гранично простий і зрозумілий інтерфейс, з можливістю налаштуання кожним користувачем "під себе" панелі інструментів, має україномовний інтерфейс і вихідні форми. Всі режими прозорі й логічні, що сприяє легкому й швидкому освоєнню систем.

Кожна система зі складу комплексу являє собою завершений програмний модуль, що може працювати самостійно або в складі комплексу. Є можливість роботи як з балансовими, так і із забалансовими рахунками. Всі системи є багатовалютими й багатореквізитними, тобто дозволяють вести кілька підприємств (розрахункових рахунків) в одній програмі, формуючи єдиний баланс.

Всі програми комплектуються інструкціями користувача й системою допомоги.

Функціонально "Нова бухгалтерiя" v. 5.22 складається із систем "Адмiнiстратор", "КАСА i БАНК", "ГОЛОВНА КНИГА", "ОБЛIК ТМЦ", "ЗАРПЛАТА", і "ОБЛIК ОЗ".

 

Модуль АДМІНІСТРАТОР

Модуль налаштування системи, адміністрування користувачів і баз даних, реквізитів підприємства. Модуль є обов'язковим, без нього нічого не працює, оскільки бази створюються "на льоту" під конкретні налаштування обліку.


Модуль ГОЛОВНА КНИГА

служить для обліку руху грошових коштів по бухгалтерським рахунках підприємства й формування необхідних звітних документів.

Щоб уникнути подвійної роботи, у системі передбачена можливість імпорту проводок із інших систем комплексу; імпорт із зовнішніх систем інших розробників; формування проводок прямо в "ГОЛОВНIЙ КНИЗІ".Система дозволяє формувати одиночні й шаблонні проводки, одержувати інформацію за будь-який минулий період за будь-яким критерієм і в будь-якій валюті, а також повертатись в більш ранні періоди, вносити зміни в минулі операції.

Є можливість підключення зовнішніх (як стандартних, так і створених користувачем) вихідних форм у форматі RTF для формування необхідних звітів.

 

 

Модуль КАСА І БАНК

служить для обробки різних банківських, касових і інших документів (відрядження, рахунки-фактури, накладні, платіжні відомості, авансові звіти) . При обробці первинних документів система може автоматично формувати проводки.

Проводки за валютними реквізитми (розрахунковими рахунками) будуть перераховуватись в базову валюту (національна грошова одиниця) для подальшого експорту в систему "ГОЛОВНА КНИГА". При цьому програма буде сама нараховувати курсові різниці й формувати по ним проводки.

Передбачено можливість підключення системи " Клієнт-Банк". На жаль, на сьогоднішній день немає єдиного стандарту (специфікації) обміну інформацією з банками. Кожний банк має свою систему електронних платежів зі своїми особливостями, тому зроблено універсальну систему "стикування". Налаштування "стикування" може зробити сам користувач. Дотепер всі (!) системи " Клієнт-Банк" без проблем підключалися до нашої системи!

Система "КАСА i БАНК" дозволяє формувати звіти у всіх, присутніх у комплексі, валютах. Як і будь-який інший модуль.

 

 

Модуль ЗАРПЛАТА

система обліку заробітної плати будь-якої складності на підприємствах будь-якої форми власності з будь-якою кількістю працівників з БУДЬ-ЯКИМИ нарахуваннями/утриманнями (сума, відсоток, таблиця). Автоматичне накопичення інформації для перерахунків, нарахування лікарняного, відпускних, бригадного наряду, печатки форми 8ДР, звітності по Пенсійному фонду.
Можливість ручного корегування будь-яких розрахункових значень. Формування проводок по раніше визначеним шаблонах аж до кожного нарахування/утримання, відділу, категорії співробітників.

Потужним засобом є механізм облікової обробки співробітників, що дозволяє вносити зміни, провадити перерахування, нарахування й т.п. декільком співробітникам, згрупованим по довільній ознаці.

Нехай це нескромно - але це унікальна система! Нам невідомі системи, що навіть віддалено вміють все це!


 

Модуль ОБЛІК ТМЦ

система для ведення обліку товарно-матеріальних цінностей, як у кількісному, так і у вартісному виразі, формування всіх необхідних первинних і звітних документів - сальдові відомості, матеріальні звіти, реєстри, довідки, залишки.

Система сполучає чотири взаємозалежних варіанти обліку: складський, реалізаторський (опт, роздріб), бухгалтерський, податковий. Перегляд інформації про рух товарів як у розрізі "товари - постачальники (покупці)", так і "постачальники (покупці) - товари", перегляд актуальних залишків з урахуванням зарезервованого товару по рахунках-фактурам. Довільні налаштування цін, одиниць виміру, валют, шаблонів типових операцій, прайс-аркушів. Можливість розносити оплати по поставках і закупівлям.

Зручнимм засобом оперативного обліку й контролю є формування замовлень - закріплення за одним менеджером всіх операцій по руху товарів, оплатам по декільком контрагентам з можливістю контролю взаємних заборгованостей.

 

 

Модуль ОБЛІК ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ"

система для ведення обліку основних засобів, як у податковому, так і в бухгалтерському обліку, формування всіх необхідних первинних і звітних документів, проведення дооцінок/уцінок, обліку руху основних засобів.

Система сполучає два взаємозалежних варіанта обліку: податковий і бухгалтерський (ПСБО 7).


 

Скачати тріал-версі. комплекса "Нова бухгалтерiя" та документацію: http://www.straf.kiev.ua/zalivka/index.shtml ( http://www.straf.kiev.ua/zalivka/index.shtml )

Подробиці на http://www.straf.kiev.ua ( http://www.straf.kiev.ua )



Оригінал статті «Нова бухгалтерiя (комплекс бухгалтерських програм)»   -
Головна сторінка сайту «Український портал аудиту»   -