ПАРУС - Підприємство 7 (Комплексна система управління та обліку малих та середніх підприємств)
Розробник - Корпорація "Парус", що заснована в 1990 році та є одним з найбільших на Україні розробників програмного забезпечення для керування підприємством (з 1998 року є офіційним партнером ORACLE). Проста й зручна, але в той же час потужна повнофункціональна система, що дозволяє автоматизувати всі облікові й управлінські задачі, характерні для підприємств малого й середнього бізнесу. Система має модульну побудову й містить у собі наступні модулі: - ПАРУС-адміністратор
- ПАРУС-бухгалтерія
- ПАРУС-реалізація й склад
- ПАРУС-консолідація
- ПАРУС-заробітна плата
- ПАРУС-персонал
- ПАРУС-ресторан
- ПАРУС-менеджмент і Маркетинг
- ПАРУС-готель
- ПАРУС-лікувальна установа
Всі модулі системи можуть працювати як самостійні додатки, але повною мірою функціональність модулів реалізуються при використанні в якості єдиного програмного комплексу із загальною базою даних. ПАРУС-адміністратор ПАРУС-адміністратор є керуючим модулем, за допомогою якого генеруються бази даних, заводяться користувачі й призначаються права доступу, а також здійснюється певний сервіс системи (обов'язкова й безкоштовна поставка в комплексі). ПАРУС-бухгалтерія ПАРУС-бухгалтерія забезпечує: - Облік банку й каси;
- Облік основних засобів, МНА, МБП;
- Облік господарських операцій;
- Податковий облік:
- облік вхідних і вихідних податкових накладних
- книги покупок і продажів
- облік податкового кредиту й податкових зобов'язань, валових доходів і валових видатків.
- Облік матеріальних цінностей;
- Формування оборотних відомостей;
- Формування Головної книги;
- Формування відомостей різних типів:
- руху коштів по рахунках
- по аналітичних рахунках
- по кореспондуючих рахунках
- по руху матеріальних цінностей
- Звіти
ПАРУС-реалізація й Склад ПАРУС-реалізація й Склад забезпечує: - Облік і обробку вхідних/вихідних документів;
- Облік МЦ із точністю до модифікацій, партій (відключається), упаковок, строків придатності;
- Формування більше 15 видів товарних звітів (кожний у розрізі декількох параметрів);
- Автоматичний розрахунок податків і розрахунок ціни списання по методах LIFO, FIFO, облікові ціни, середні ціни;
- Облік вихідних податкових накладних;
- Зв'язок з ЕККА;
- Контроль оплати товарів/послуг і ведення взаєморозрахунків постачальниками й покупцями;
- Ведення особових рахунків контрагентів з можливістю ведення управлінського сальдо взаєморозрахунків, облік ліміту кредитування при відвантаженні;
- Автоматичне й ручне резервування товару, у тому числі на конкретну партію;
- Підтримку багатьох видів прайс-аркушів і цін реалізації, що діляться по тарифах, видам оплати, видам відвантаження;
- Формування аналітичних звітів по продажах, заборгованості, прибутковості й рентабельності з побудовою графіків;
- Облік комплектування/розукомплектовування.
ПАРУС-Заробітна плата За допомогою системи ПАРУС-Заробітна плата легко автоматизується процес нарахування заробітної плати на всіх його етапах: - ведення особових рахунків співробітників;
- розрахунок заробітної плати, у тому числі з урахуванням норм робочого часу й виробітку;
- облік виплат по відомостях і РКО;
- перерахунок заробітної плати за минулі місяці;
- розрахунок відпусток, допомога з тимчасової непрацездатності й допомога на дітей;
- розрахунок прибуткового податку, пенсійного внеску, виплат по виконавчих листах, утримань по позичках і інших утриманнях;
- розрахунок нарахувань на заробітну плату (податки, фонди й т.д.);
- формування й печатка списків допомог, лікарняних, відпускних і інших виплат, зводів (накопичувальних відомостей) по заробітній платі в різних розрізах;
- печатка РКО на одержання заробітної плати, розрахунково-платіжних і платіжних відомостей по заробітній платі й інших виплатах, формування й печатка списків і платіжних доручень по перерахуваннях у банк і поштою;
- формування, друк й відпрацьовування в обліку господарських операцій по заробітній платі 5-го меморіального ордера ( 5-ї проводки);
- печатка різного виду довідок по заробітній платі (у т.ч. форму 8-ДР).
ПАРУС-Персонал Проста й зручна система кадрового обліку ПАРУС-Персонал призначена для комплексного рішення завдань управління персоналом на підприємстві. Має різні комплектації: - "Х" для комерційних організацій;
- "Г" для бюджетних установ, ураховує вимоги закону "Про державну службу" від 16 грудня 1993р.;
Використання системи ПАРУС-Персонал дозволяє: - реєструвати в системі анкети співробітників з можливістю подальшого їхнього виводу на друк;
- створювати штатний розклад по співробітниках з можливістю створення вкладених (підлеглих) підрозділів;
- вести в системі стандартні кадрові накази з їхнім автоматичним відпрацьовуванням (наприклад: на прийом, звільнення, переміщення, відпустки й ін.) і можливістю друку як у стандартному текстовому варіанті так і у вигляді деяких стандартних форм (наприклад, форма розпорядження на відпустку);
- вести табелі співробітників;
- виконувати дії, пов'язані з переміщенням співробітників, прийомом на роботу, звільненням, виводом за штат, надання відпустки й т.п. Дані по співробітниках автоматично відображаються в історії призначень і переміщень, до якої завжди можна звернутися;
- вести облік інформації про курсову підготовку, атестацію й відпустках співробітників, виконанні ними посад і переміщеннях усередині організації, а також обліку про військовозобов'язаних;
Звітність Система дозволяє формувати й друкувати такі кадрові звіти як, штатний розклад у розрізі посад і співробітників, звіт по руху співробітників, звіт по стажу роботи, звіт по вакантних посадах (форма 3-ПН), перелік дітей для надання допомоги. У системі також передбачена можливість друку деяких статистичних звітів: звіт по формах 1-ПВ, 3-ПВ, 6-ПВ, 10-1, 9-ДС, також є можливість одержати відомості по військовозобов'язаних, укомплектованості й вакантним посадам на підприємстві й багато інших звітів. Система ПАРУС-Персонал дає можливість одержувати звіти облікового характеру на підставі відібраних співробітників по рвзним умовах відбору, слід зазначити, що поля, що включаються в такий звіт вибираються користувачем самостійно, що робить систему більш гнучкою й функціональною. Налаштовані користувачем звіти зберігаються в базі даних і при наступному їхньому виклику досить указати ім'я звіту для висновку на друк. Шаблони для друку документів містяться у форматі Excel, тому при необхідності є можливість їхнього редагування. Додаткові функції: - забезпечено можливість оперативного відбору співробітників за заданими критеріями, що дозволяє одержувати оперативні зведення по різних напрямках діяльності персоналу;
- у системі реалізована функція розмежування прав доступу до окремих розділів, що є необхідною умовою при роботі в системі декількох користувачів.
ПАРУС-ресторан ПАРУС-ресторан - автоматизована система управління для підприємств громадського харчування. Система охоплює автоматизацію бізнес процесів , що дозволяє вирішувати всі облікові й управлінські завдання, характерні для даного виду бізнесу. ПАРУС-менеджмент і Маркетинг
CRM-Система, призначена для координації багатобічних зв'язків з реальними й потенційними клієнтами й централізованим управлінням продажами. Система дозволяє: - вести в структурованому виді інформацію з контрагентів:
- адреси й трансфери;
- телефони;
- E-mail і www;
- види діяльності;
- банківські та інші реквізити;
- перелік особливих позначок, що задаються користувачем;
- вести облік роботи по контрагентам (партнеру, замовнику, конкуренту) у розрізі видів діяльності (його або ваших), по кожному з яких деталізуються:
- контактні особи організації;
- реквізити контактних осіб;
- накопичувальна хроніка взаємних контактів (дата, зміст вирішених питань і проблем або подій, реквізити фахівця, що контактував);
- вести облік звернень контрагентів (партнерів, замовників, конкурентів), адресно розподіляючи їх по структурних підрозділах і фахівцям вашого підприємства, з автоматичним записом у хроніку взаємних контактів, деталізуючи при цьому:
- найменування контрагента;
- дату й час звернення;
- реквізити відповідальної особи, що приняла інформацію;
- кому призначається прийнята інформація (підрозділ, посада, Ф.І.Б.).
- вести облік робочого часу співробітників з можливістю задавати фахівцеві графік роботи за датами. Графік роботи являє собою набір записів, кожна з яких містить:
- дату, час і тривалість проведення робіт, надання послуг, контактів і т.п.;
- найменування контрагента з повним переліком реквізитів;
- характер роботи або контакту;
- зміст роботи (відображається в накопичувальній хроніці взаємних контактів з даним контрагентом).
- автоматизувати такі напрямки в роботі маркетингового відділу, як прямій телемаркетинг (предметно орієнтований обзвін контрагентів (партнерів, замовників, конкурентів) за визначеними критеріями) і діректмейл (формування списку адресатів по заданим параметрам, з метою адресного розсилання).
- вести облік різних маркетингових заходів (акції, семінари та ін.) При цьому по кожному заходу ведеться інформація про учасників, матеріали, витратах і доходах.
- фіксувати вихідні документи-підстави (договори, рахунки й т.п.) і їхню оплату по реалізації власних товарів і послуг. Крім номера, дати й найменування платника, реквізитів укладача документа-підстави й реквізитів торговельного посередника або агента, кожний договір має так звані специфікації, які містять необхідну інформацію з:
- найменуванню продукту або послуги;
- кількості даного продукту;
- його ціні;
- загальній сумі, що розраховується автоматично, виходячи з кількості й вартості продукту.
У системі ПАРУС-Менеджмент і Маркетинг також є можливість одержання звітів по всіх розділах системи в шаблонах додатка MS Excel, доступних для редагування. ПАРУС-консолідація Комплексна система автоматизації консолідованого обліку спеціально розроблена для великих підприємств і установ, що мають велику кількість підзвітних структур, що періодично звітують перед головною організацією. Згідно вимогам ринку, створена функціонально гнучка система, що дозволяє зводити й аналізувати інформацію різних аспектів, наприклад, виконувати зведення бухгалтерської звітності, здійснювати збір і аналіз статистичної інформації з роботи різних напрямків діяльності підприємства, або обробку даних по підзвітних установах і т.п. Система дозволяє автоматизувати всі основні етапи роботи зі звітами: - заповнення, перевірка й друк первинних звітів;
- одержання зведеної звітності, її контроль;
- аналіз інформації, що міститься у звітах і її подання у вигляді аналітичних звітів, графіків і діаграм;
- зберігання первинних і зведених звітів у базі даних, використання інформації, що зберігається в ній, при заповненні й аналізі звітів;
- обмін інформацією між підзвітними структурами (Абонентами) і Центром, де провадиться зведення і аналіз інформації.
ПАРУС-готель Система для автоматизації бізнес-процесів обслуговування клієнтів підприємствами готельного типу. ПАРУС "Лікувальна установа" Модуль створений спеціально для організацій охорони здоров'я України й призначений для автоматизації обліку пацієнтів лікувальних установ різної спеціалізації. Подробиці на http://www.parus.com.ua/ ( http://www.parus.com.ua/ ) |