Розробник - запорізька фірма ВАТ «СофтТАКСІ» заснована 1995 року.Головной офіс знаходится в Запоріжжі, є філіал в Києві. ( http://www.softtaxi.com.ua/)
"Проект X-DOOR" являє собою набір типових завдань, розроблених по модульному принципу, що дозволяють автоматизувати весь спектр діяльності підприємства: бухгалтерський, складський облік і торгівлю.
Прикладні програми проекту написані на спеціальній вбудованій мові програмування й поставляються з вихідними текстами.
Для використання цих програм обов'язковою умовою є застосування однієї із програм-платформ:
- X-DOOR - платформа засобів розробки (мова програмування, відладчик, генератор звітів і т.п.). Дозволяє розробляти свої або змінювати стандатні програмні застосування SoftTAXI;
- RTX-DOOR - дозволяє тільки виконувати готові програмні застосування .
X-DOOR
Крім всіх можливостей RTX-DOOR, програма X-DOOR містить повний набір інструментальних засобів, призначених для користувачів, що планують використовувати власні методи обліку або аналізу на підприємстві, змінювати алгоритми роботи додатків і створювати нові.
RTX-DOOR
Програма RTX-DOOR являє собою високопродуктивну, 32-розрядну, мережеву програму, розроблену для масового користувача, що дозволяє виконувати програмні застосування й вносити в них незначні зміни.
X-DOOR Комплект 2
X-DOOR Комплект 2 складається із програми X-DOOR і набору програмних застосувань: ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ, ВІДДІЛ КАДРІВ, ЗАРПЛАТА, БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, ОСНОВНІ ЗАСОБИ й ТОРГІВЕЛЬНИЙ СКЛАД 2.
Ціна X-DOOR Комплекту 2 на 20% нижче від сумарної ціни всіх вхідних у нього програмних застосувань і програми X-DOOR.
Cash Desk
Можливість об'єднання роботи від 1 до 4 касових апаратів (ЕККА) MINI-600ME з персональним комп'ютером.
Використання сканера штрих-коду при продажу й оприбуткуванні товарів. Автоматизація процесу програмування ЕККА.
Створення й підтримка стану бази даних товарів і послуг, що містить до 5000 артикулів. Робота з таблицями артикулів.
Фіксування в протоколі роботи факту продажу товару через ЕККА .
Програма CashDesk 2.1 призначена для організації автоматизованої системи керування роздрібною, дрібнооптовою або оптовою торговою точкою, у якій облік касових операцій ведеться із застосуванням ЕККА, а також є IBM-Сумісний комп'ютер.
Програма CashDesk може бути встановлена на комп'ютер у трьох варіантах
- I варіант. CashDesk v2.1
Технічні дані: - ЕККА підключається через COM-Порт комп'ютера
- кількість ЕККА - до 4
- тип підтримуваного ЕККА: Mini 600ME
- кількість артикулів - до 3000
Програма дозволяє:
-
- створювати й підтримувати базу даних товарів і послуг, що автоматично коректується в результаті прибутково-видаткових операцій на ЕККА
- програмувати перелік артикулів, товарні групи, відділи, касири, повідомлення, податки, опції
- створювати й вести протокол (історію) вироблених торговельних операцій у форматі MS Excel
- вести продаж товарів з використанням сканера штрих-коду
Первісна поставка програми припускає підключення одного касового апарата.
- II варіант. CashDesk v3.0
Технічні дані: - ЕККА підключається через COM-Порт комп'ютера
- кількість ЕККА - до 4
- кількість артикулів - до 32 000
- типи припустимих касових апаратів: Samsung ER-250F BG01UA, Samsung ER-350F UA; Datecs MP500; Mini 600ME, Mini 500ME
Використання програми CashDesk v3.0 із програмами X-Door [RTX-Door] і Торгівельний Склад 2 дозволяє:
- створювати й вести довідник артикулів для роздрібної торгівлі через ЕККА
- здійснювати контроль залишків і продажів по ЕККА
- автоматично проводити витрати товару зі складу за результатами роботи всіх ЕККА
- формувати видаткові накладні по протоколах вироблених торгівельних операцій
- вести продаж товарів з використанням сканера штрих-коду
Первісна поставка програми припускає підключення одного касового апарата.
- III варіант. CashDesk v3.0 з використанням програмно-апаратного касового сервера CashTAN P9
Технічні дані: - ЕККА підключається до комп'ютера через касовий сервер CashTAN P9
- кількість ЕККА - до 8
- кількість артикулів - до 9000
- зв'язок ЕККА з комп'ютером у локальному й віддаленому режимах
- типи підтримуваних ЕККА: Samsung ER-250F BG01UA, Samsung ER-350F UA, Samsung ER-350F STU-05; Datecs MP500; Mini 600ME, Mini 500ME
Використання програми CashDesk v3.0 у комплексі з касовим сервером CashTAN P9, програмами X-Door [RTX-Door] і Торговельний Склад 2 дозволяє:
-
- створювати й вести довідник артикулів для роздрібної торгівлі через ЕККА, підключені до касового сервера CashTAN P9
- здійснювати контроль залишків і продажів по ЕККА
- автоматично проводити витрати товару зі складу за результатами роботи всіх ЕККА, підключених до CashTAN P9.
- формувати видаткові накладні по протоколах вироблених торгівельних операцій
- вести продаж товарів з використанням сканера штрих-коду
Касовий сервер CashTAN P9 виробляється фірмою ТФПК Лтд. (044) 490-21-51, 241-87-34. E-mail: info@smarket.kiev.ua, www.cashtan.com. Ціна касового сервера CashTAN P9 з одним активованим портом становить 200 у.е. Активація кожного додаткового порту становить 27 у.е. Із приводу придбання касового сервера CashTAN P9 ви можете звернутися як безпосередньо до виробника, так і у фірму SoftTAXI або до її партнерів.
Bar Code
Створення й друк штрих-кодів, що відповідають стандартам EAN-13, COD-128 на звичайному офісному принтері, що забезпечує якість друку 300 dpi. Зміна розмірів графічного зображення штрих-кодів у припустимих стандартом EAN-13, COD-128 межах. Додавання до графічного зображення штрих-коду інформаційного рядка. Оптимальне розміщення штрих-коду на блоках рассечки паперу.
Програма BarCode 2.0 орієнтована на створення й друк штрих-кодів, що відповідають стандартам EAN-13, COD-128 і призначених для маркування товарів.
Для друку використовуються звичайні офісні принтери, що забезпечують якість друку 300 dpi.
Програма Генератор штрих-коду призначений для:
формування й друку унікальних штрих-кодів для маркування товарів;
створення й ведення бази даних артикулів товарів і відповідних їм штрих-кодів.
Програма BarCode 2.0 надає користувачеві наступні можливості:
- створювати й вести базу даних різних типів паперу для друку штрих-кодів;
- друкувати графічні зображення штрих-кодів з найбільш оптимальним їхнім розміщенням по розмірах аркуша;
- формувати цифровий код у штрих-коді по артикулі товару або вводити явно;
- генерувати штрих-коди з різною товщиною штриха, що дозволяє збільшувати або зменшувати їхні графічні зображення;
- одержувати довідкову інформацію про програму на будь-якому етапі роботи.
Програма BarCode 2.0 відрізняється простотою у вивченні й експлуатації й доступна для широкого кола користувачів. У програмі реалізований зручний і наочний інтерфейс, коли всі можливості програми видні на екрані й можна перемикатися з одного етапу роботи на іншій у будь-який момент часу. Система контролю за введенням і коректуванням інформації організована так, що при виявленні неприпустимих або некоректних даних, на екран оперативно видається попереджуюче повідомлення про характер помилки, її місце, і користувач не може вийти із програми доти, поки помилка не буде усунута.
Можливість програми генерувати штрих-коди різних розмірів (у припустимі для стандартів EAN-13, COD-128 межах) дозволяє користувачеві одержувати штрих-коди найбільш зручно розташовувані на упаковці товару.
Корисною для користувача може бути й та особливість програми, що вона не вимагає строгого дотримання єдиного порядку дій.
Наприклад, програма дозволяє:
- вибрати папір для друку, а потім уводити дані й навпаки;
- друкувати штрих-коди по раніше сформованому завданню;
- уводити дані й не друкувати штрих-коди й так далі.
Зберігання інформації з видів товарної продукції, що підлягає маркуванню штрих-кодами, організовано у файлах електронних таблиць. Це обґрунтовано можливою необхідністю перегляду й коректування інформації таким доступнис й простим у використанні інструментом, як електронні таблиці.
Для перегляду інформації можуть застосовуватися електронні таблиці Microsoft Exсel версій 4.0 і вище. Для перегляду й редагування вбудовані в програму електронні таблиці.
Модуль Розважування
Об'єднання можливостей електронних ваг, етикеточного принтера й комп'ютера: формування й автоматичний друк товарних етикеток, штрих-кодів товару й звітів про зроблені операції для кожного товару, що зважується, на етикеточном принтері CBM-253 CBM-253.
Програма Розважувальна призначена для автоматизації робіт з розважування вагового товару на електронних вагах, а також друку етикеток для цього товару на етикеточному принтері Citizen CBM-253.
Застосування програми Розважувальна дає можливість вести продаж розфасованого в магазині товару з використанням сканера штрих-коду.
Модуль зв'язку з ЕККА
Програма Модуль зв'язку з ЕККА дозволяє автоматизувати процес продажу товарів у торгівельних точках, обладнаних персональним комп'ютером і касовим апаратом. Особливо ефективне застосування цієї програми на робочому місці, де провадиться реалізація товару, як за наявний, так і за безготівковий розрахунок.
Програма Модуль зв'язку з ЕККА дає можливість автоматично створювати чек на касовому апарату, на підставі виписаної видаткової накладної, що істотно підвищує продуктивність праці й повністю виключає можливість механічних помилок касира завдяки строгій відповідності двох документів: накладна й касовий чек.
Програма Модуль зв'язку з ЕККА сумісний з наступними моделями касових апаратів: SAMSUNG ER - 250F - BG01UA, SAMSUNG ER - 350F - STU, DATECS MP - 500, SILEX 6004, MINI 600 ME, MINI 600.01 ME.
Бухгалтерський облік
Набір додатків БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК призначений для комплексної автоматизації робіт з ведення бухгалтерського обліку на підприємстві. Основу комплексу становить програмне застосуваня Головний бухгалтер, що організує єдину гнучку систему обробки всієї бухгалтерської інформації. Використовуючи дані, підготовлені програмними застосуваннями: КАСА Й БАНК, ЗАРПЛАТА, ОСНОВНІ ЗАСОБИ, ТОРГІВЕЛЬНИЙ СКЛАД 2, і ін., програмне застосування Головний бухгалтер бере на себе функції Головного бухгалтера підприємства, автоматично виконуючи підготовлені проведення, надаючи бухгалтерові можливість виконувати їхн попередній аналіз і, якщо необхідно, коректування.
Комплекс програмних застосувань БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК дозволяє:
- вести бухгалтерський облік декількох підприємств
- одержувати оперативну інформацію про стан оборотного балансу як синтетичних, так і аналітичних рахунків за будь-який зазначений період
- використовувати пропонований план рахунків і набудовувати його довільно, за своїм розсудом
- вести багаторівневий синтетичний облік
- вести багаторівневий і багатомірний аналітичний облік, що включає в себе сумовий і кількісний, з будь-яким ступенем деталізації
- поєднувати кілька проведень по єдиній значеннєвій ознаці у факт господарської діяльності (ФГД)
- виконувати проведення, підготовлені іншими додатками програми X-DOOR (RTX-DOOR) за будь-який заданий період
- відображати проведеннями необмежений обсяг господарських операцій
- при введенні проведення використовувати пропонований довідник типових операцій, при цьому є можливість його коректування й створення власних типових проведень
- при спільній роботі з додатками ТОРГОВЕЛЬНОГО СКЛАДУ проводити проведення, підготовлені цими комплексами
- вибирати простий діалог для виконання проведення або діалог з розширеними можливостями
- використовувати вилучені ФГД для аналізу, коректування й відновлення проведень
- копіювати й переміщати вже створені ФГД із новою датою або новим номером
- для швидкого пошуку створених ФГД використовувати фільтр відбору проведень
- аналізувати стан синтетичних або аналітичних рахунків на конкретну дату або за будь-який заданий період
- відображати проведеннями касові й банківські операції з формуванням прибуткових і видаткових касових ордерів і платіжних доручень
- на базі аналітичного обліку вести багатовалютный облік
- формувати журнал касових і банківських операцій, касові книги по всіх видах валют, журнал реєстрації ПКО, РКО й платіжних доручень
- використовувати архівні документи для коректування документів, проведень по них, а також для створення нових документів
- для рахунків, сальдо по яких закривається щомісяця (щокварталу), провадити закриття рахунків
- довільно набудовувати роботу програми на зміни в законодавстві
- задавати припустимі кореспонденції рахунків і встановлювати контроль кореспонденцій при здійсненні проведень
- використовувати убудовану систему аудита, що контролює баланс плану рахунків (при бажанні система аудита може бути відключена)
- працювати із забалансовими рахунками
- аналізувати суми,видані під звіт
- вести одночасно бухгалтерський і податковий облік
- вести облік на підприємствах, що застосовують спрощену систему оподатковування
- формувати й друкувати зведені й звітні документи за будь-який період
- при роботі в складі локальної комп'ютерної мережі вводити інформацію з різних робочих місць, з наступною обробкою на головному комп'ютері
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК формує й друкує наступні документи:
- каса й банк
- прибутковий касовий ордер
- видатковий касовий ордер
- вихідне й вхідне платіжне доручення
- вхідне платіжне доручення
- зведені звіти
- журнал операцій
- операції по рахунку
- оборотний баланс
- оборот по субрахунках
- оборотно-сальдову відомість по рахунку
- головну книгу
- аналіз рахунку
- накопичувальну відомість
- аналітичні відомості (сумову й кількісну)
- журнали-ордери
- по даті
- по даті й операції
- по аналітиці
- за списком рахунків (шахматка)
- відбори за ознаками
- журнал ФГД за ознаками ФГД
- журнал ФГД по ідентифікатору
- журнал за ознаками проведень
- відомість за ознаками проведень
- податкова й статистична звітність
- декларація про прибуток
- баланс підприємства
- звіт про фінансові результати
- звіт про власний капітал
- звіт про рух грошових засобів
- книга обліку доходів
- звіт по комунальному податку
- 70 різних бланків звітів
- декларація по ПДВ
- розрахунок податку з реклами
- розрахунок суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування
- звіт про нараховані внески
- перерахування та витрати
- пов'язані з загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням (ф 4-ФСС з ТПВ)
- розрахункова відомість страхових внесків на випадок безробіття
- розрахункова відомість фонду соціального страхування від нещасних випадків
- друк плану рахунків, довідника типових операцій
- персоніфікований облік
- автоматичне звірення по аналітичному рахунку за будь-який період.
Основні засоби
Комплект програмних застосувань ОСНОВНІ ЗАСОБИ призначений для формування карток обліку основних засобів, для відображення руху об'єктів обліку, нарахування амортизації й зношення, проведення їхньої переоцінки, модернізації, реконструкції й індексації.
У комплект входять програмні застосуваня :
- "Основні засоби_ПУ" (податковий облік)
- "Основні засоби_БУ" (бухгалтерський облік)
Програмні застосуваня "Основні засоби_ПУ" і "Основні засоби_БУ" дозволяють:
- формувати картки обліку основних засобів із зазначенням дати надходження, дати уведення в експлуатацію, початкової й балансової вартості об'єкта, суми нарахованого зношення;
- класифікувати об'єкти як діючі або не діючі;
- привласнювати об'єктам додаткові ознаки класифікації (відповідальна матеріальна особа, підрозділ і ін.);
- провадити розрахунок амортизації за заданий період;
- відображати вибуття об'єктів обліку: ліквідацію й реалізацію;
- видаляти помилково створені картки обліку й при необхідності відновлювати їх;
- проводити переоцінку (дооцінку/уцінку) основних засобів;
- відновлювати стан картки обліку після нарахування амортизації.
Додатково програмне застосуваня "Основні засоби_НУ" дозволяє:
- поєднувати картки обліку по групах, певним Законом України «Про оподаткування прибутку підприємств» №283/ 97-ВР;
- вести облік первісної й балансової вартості кожної групи основних фондів;
- класифікувати основні засоби як виробничі або невиробничі;
- провадити розрахунок зношення для невиробничої групи основних засобів;
- при спільній роботі з комплексом Бухгалтерський облік здійснювати проведення за результатами надходження основних засобів, нарахування амортизації, зношення й індексації;
- відповідно до індексу інфляції провадити індексацію основних засобів за підсумками року.
Додатково програмне застосуваня "Основні засоби_БУ" дозволяє:
- класифікувати основні засоби по довільно сформованій картотеці з необмеженою кількістю рівнів вкладеності;
- при створенні картки обліку задавати строк використання об'єкта й ліквідаційну вартість;
- створювати для декількох об'єктів, що мають однакові характеристики, об'єднану картку обліку із вказівкою кількості об'єктів і їхньої ціни;
- провадити нарахування амортизації, використовуючи прямолінійний або податковий метод;
- вивантажувати перелік карток ОЗ в Excel
- при спільній роботі з додатком Основні засоби_НУ одночасно автоматично створювати картки обліку для податкового й бухгалтерського обліку;
- при роботі з об'єднаними картками відображати часткове вибуття;
- відновлювати стан обраних карток обліку на будь-який момент у межах періоду роботи з додатком, зі скасуванням операцій нарахування амортизації, переоцінкою й частковим вибуттям.
Програмні застосуваня формують друковані документи:
- відомість розрахунку амортизації; картку обліку об'єкта;
- акти прийому-передачі, приймання відремонтованих ОЗ, акти на списання ОЗ і автомобільних засобів;
- опис інвентарних карток (у податковому обліку);
- інвентарний список ОЗ(у податковому обліку);
- відомість індексації (у податковому обліку);
- відомість переоцінки ОЗ (у бухгалтерському обліку);
- перелік ОЗ (у бухгалтерському обліку);
- перелік об'єктів, по яких розрахунок амортизації припинений (у бухгалтерському обліку);
- перелік вибулих об'єктів (у бухгалтерському обліку);
- перелік проведень, підготовлених за результатами розрахунку амортизації (у бухгалтерському обліку)
Первинні документи
Дане програмне застосуваня не тільки найпростіше в освоєнні, але й саме необхідне на підприємстві, оскільки крім великого обсягу корисної роботи, що виконують ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ, воно розроблено із чітким дотриманням розділу 12 (Технічні норми обов'язкових елементів розрахункових документів, від 06.12.96) інструкції №7 Національного банку України.
ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ дозволяють автоматизувати всі роботи, пов'язані з формуванням і друком наступних первинних документів:
- платіжне доручення
- платіжна вимога-доручення
- реєстр чеків
- об'ява на внесок готiвки
- рахунок-фактура
- службове вiдрядження (з підготовкою й друком "наказу" і "звіта")
- підготовка й вдруковування інформації в стандартний бланк доручення
- авансовий звiт
ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ побудовані за принципом - не вносити двічі ту саму інформацію. Якщо Ви хоча б раз внесли реквізити партнерів, призначення платежу або іншу інформацію, що вимагає повторного внесення, то надалі заповнення цієї інформації буде відбуватися автоматично. Використання пультів швидкого пошуку даних по фрагменту найменування значно скорочує час пошуку необхідної інформації. Всі сформовані документи зберігаються в архіві, що дозволяє легко відновити будь-який документ або роздрукувати журнал їхнього обліку.
ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ формують не тільки заповнені документи, але й бланки з реквізитами підприємства. Програмне застосуваня дозволяє працювати з декількома розрахунковими рахунками, з архівами, уводити й зберігати код валюти, зберігати зміни в реквізитах партнера, підтримувати роботу в складі мережі.
Зарплата
Можливо як самостійне застосування додатка ЗАРПЛАТА для одержання друкованих звітів про нараховану зарплату й утримані податки, так і комплексна робота разом з додатками ВІДДІЛ КАДРІВ (для введення інформації про працівників) і БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК (для автоматичного проведення бухгалтерських проведень по зарплаті й утриманих податках і відрахуванням).
Програмне застосуваня Зарплата дозволяє одержувати наступні звіти:
- довідку ф. №1ДФ
- перелік проведень, сформованих за результатами розрахунку
- особовий рахунок
- розрахункові листки
- відомість обов'язкових платежів і перерахувань
- розрахункову відомість
- відомість нарахувань по державним службовцям
- довідку про розрахунок відпускних
- відомість розподілу зарплати по балансових рахунках
- відомість аліментів
- довідку ф. № 2 вибірку по окремому коді нарахувань і
- довідку ф. № 3 утримань
- довідку для одержання субсидії
- табель фактично відпрацьованого часу
- платіжну відомість
- відомість нарахувань і утримань по підприємству або по працівнику за період
- відомість авансу
- штатний розклад
- довідку про розрахунок лікарняного листа
Відділ кадрів
Програмне застосуваня ВІДДІЛ КАДРІВ дозволяє:
- уводити, коректувати й зберігати інформацію про працівників підприємства для заповнення особистої картки
- фіксувати дані про призначення, переміщення по підрозділах, наданих відпустках за час роботи на підприємстві
- заносити інформацію для наступного розрахунку оплати праці в додатку Зарплата, заповнення Ф 1ДФ
- автоматичний розрахунок стажу працівника для нарахувань лікарняного аркуша.
Торгівельний склад 2
Програмний комплекс ТОРГІВЕЛЬНИЙ СКЛАД-2 призначений для автоматизації обліку руху товарів і послуг на підприємствах з різним (до 33000 найменувань із можливим збільшенням) асортиментами й оборотом товарів. Робота із програмою побудована за принципом "від документа", тобто при формуванні документа (наприклад, накладної або прибуткового ордера) автоматично коректується стан інформаційної бази даних.
Більше 100 різних документів і звітів:
- прайс-аркуші різних форматів
- рахунку
- податкові накладні
- прибуткові ордери
- відомості залишків
- оборотні, оборотно-сальдові й зведені відомості
- реєстри накладних, рахунків, межскладских документів і ордерів
- прейскуранти
- акти переоцінок
- журнали обліку продажів і придбань
- звіт по кореспонденціях
- звіт для директора
- звіт для товарознавця й т.д.
Автоматичне формування одних первинних документів на підставі інших:
- рахунок - накладна - податкова накладна
- накладна - рахунок, накладна - прибутковий ордер
Одержання звітів за будь-який період
Можливість підключення власних звітів
Багатоскладський облік
- Можливість розподілу підприємства на підрозділи й ділянки за допомогою створення відповідних складів
- Закріплення матеріально-відповідальних осіб за кожним складом (підрозділом)
- Ведення єдиного класифікатора товарів для всіх складів (підрозділів)
- Можливість внесення в документ (видаткову накладну, рахунок, прибутковий ордер) товарів з різних складів
- Формування п'яти відпускних цін товару окремо для кожного складу (підрозділу) за різними правилами округлення (до 2 зн. після коми, до 1грн., 5, 10, 50 коп.)
- Автоматичне проведення по складу міжскладського документу, що включає накладну й сформований на її підставі ордер
Аналіз і контроль
- Аналіз прибутковості й рентабельності окремих товарів, груп товарів за будь-який період часу
- Контроль ціноутворення, знижок, націнок
- Можливість захисту створених документів від несанкціонованого редагування
- Автоматичне ведення щоденного протоколу про зміни в документах, цінах, курсах валют і т.д.
Багатовалютный облік
- Розподіл товару по різним курсам валют при приході й видатку
- Фіксація прибуткових і видаткових цін у різних валютах
- Одержання звітів у будь-якій валюті незалежно від приналежності товару до курсової групи
- Ведення взаєморозрахунків з партнерами в різній валюті
Бухгалтерська інформація
- Завдання бухгалтерських кореспонденцій при проведенні прибутково-видаткових операцій по складу й операцій оплати по партнері
- Одержання звітів по руху товарів, згрупованих по кореспонденціях рахунків за будь-який період
- Виділення внутрішніх кореспонденцій руху товарів між складами (підрозділами)
- Формування інвентаризаційних відомостей
- Підготовка даних для ведення аналітичного обліку постачальників і покупців
- Підготовка інформації для здійснення проведень по складу й по оплатах у комплексі додатків Бухгалтерський облік
Торговельний склад 2 - Виробництво
Програмне застосуваня Виробництво призначене для проведення господарських операцій, пов'язаних зі списанням матеріалів на виробництво, оприбуткуванням готової продукції, а також розрахунком її собівартості.
У програмному застосуванні надаються наступні можливості:
- Заповнення специфікації виробничого процесу, що включає перелік заздалегідь розрахованих норм витрат кожного виду матеріалів на одиницю продукції.
- Формування калькуляції. У рамках "Торговельного Складу 2" калькуляція представляється у вигляді прибуткового ордера й видаткової накладної. Такий підхід забезпечує одержання стандартних складських звітів у розрізі матеріалів і продукції. При формуванні калькуляції автоматично розраховується собівартість готового виробу, а також виконується проведення по складу операцій списання й оприбуткування.
- Вибір складу. Як для оприбуткування готової продукції, так і для списання матеріалів можна вказати окремий склад. Важливою особливістю програмного застосування є можливість списання матеріалів з декількох складів.
- Вибір партій для списання матеріалів. Як відомо, у собівартість готового виробу включаються матеріальні витрати. А тому що окремі партії матеріалу можуть мати різні облікові ціни, те й остаточна собівартість продукції може варіюватися в межах цих цін. Для того, щоб одержати оптимальну собівартість продукції, у програмному застосуванні можна настроїти порядок списання партій (наприклад, по максимальній обліковій ціні матеріалів).
- Формування типових форм документів для оформлення внутрішнього переміщення матеріалів усередині підприємства.
Нові можливості для підприємств виробничої сфери включені в поставку програми "Торговельний склад 2" версії 2.2 без додаткового підвищення ціни на цей програмний продукт.
Торгівельний склад 2 - Фармація
Призначений для ведення розширеного складського обліку таких організацій, як фармацевтичні підприємства, організацій, що торгують автомобілями й автозапчастинами, продовольчі фірми, будь-які організації, що використовують у складському обліку: номера артикулів і серій; надходження й продаж товарів різних виробників; дату виготовлення й строк придатності; різні відпускні ціни для різних партій одного товару
ТОРГіВЕЛЬНИЙ СКЛАД 2 ФАРМАЦІЯ, з огляду на особливості вашої діяльності, надає наступні можливості:
- облік товарів різних серій і партій від різних виробників на одній складській картці надходження й продажу
- контроль націнки на товари щодо ціни виробника / митної ціни
- облік строку придатності товарів і дати їхнього виготовлення
- облік номерів сертифікатів якості й/або сертифікатів відповідності
- облік серії по кожній партії товарів з наступним висновком серії в необхідних документах
- можливість відбору товарів по виробнику, а також відбір виробників по товару
- швидкий пошук товарів з можливістю відбору по фрагменту серії або найменуванню
- формування відомості залишків по партіях можливо з урахуванням додаткових полів: артикула/серії; найменування виробника, ціни виробника / митної ціни; дати виготовлення й строку придатності; облікової ціни або відпускної ціни партії.
Подробиці на http://www.softtaxi.com.ua/